Cannes 2017: Spoj sedme umjetnosti i ljepote

Svi koji iz godine u godinu prate filmski festival u Cannesu znaju kako on predstavlja puno više od ekskluzivnog filmskog maratona. Pored filmova i nagrada, ovaj događaj prepoznajemo i po crvenom tepihu. Svake godine u ovo vrijeme, taj čuveni crveni tepih je the place to be za najuspješnije i najutjecajnije poznate ljepotice.

Ove godine, beauty trenutak u Cannesu je podignut na viši nivo tako što je L'Oréal Paris obilježio svoju dvadesetogodišnju titulu make-up brenda ovog festivala pomoću ostalih festivalskih sadržaja.

Kino na otvorenom

Cannes 2017: Spoj sedme umjetnosti i ljepote

Kao brend koji nudi proizvode dobre kvalitete po pristupačnim cijenama, L'Oréal Paris je oduvijek pokazivao kako misli na svoje potrošače. Tako su filmsku umjetnost kroz otvoreno kino filmske dive poput Suzan Sarandon, Julianne Moore, Andie MacDowell, Gong Li i Leile Bekhti najavile projekcije pobjedničkih filmova u skladu s filozofijom ovog brenda.

100% Make-up: 100% Cannes

Cannes 2017: Spoj sedme umjetnosti i ljepote

Prateći uspjeh svog prvog make-up butika otvorenog 2016. godine u Parizu, L'Oréal Paris je sada nagradio posjetitelje Cannesa otvaranjem svoje pop-up trgovine 100% Make-up. Neke od najvažnijih karakteristika ove trgovine su besplatna šminkanja i savjeti vizažista, kao i upoznavanje posjetitelja s poznatim zaštitnim licima ovog brenda.

Svojim prisustvom na ovogodišnjem festivalu u Cannesu, L'Oréal Paris je potvrdio da ljepota i umjetnost trebaju biti dostupni svima!

Pročitaj više o: Red carpet look​

Povezane teme: šminka, poznati, stil, šminka za posebne prigode , trend , stil , moda , Red Carpet, Cannes2017

0/5
Samo ulogovani korisnici mogu da ocenjuju

Komentari ( 0 )

Registrirajte se kako biste mogli ostaviti komentar

Registrirajte se

Registrirajte se / Prijavite se

Makeup recommend

Pogreške u šminkanju preplanule kože

Žene često zaboravljaju da bi lijepu i preplanulu boju trebalo što više isticati, a ne skrivati ispod slojeva „teškog” make-upa...