Nova Giorgio Armani trilogija radosti: voda, zrak,sunce

Sve je počelo s originalnim mirisom ACQUA di Gioia. Originalnom se parfemu sada pridružuju dvije nove emocije, dva nova trenutka sreće nadahnute prirodom: AIR di Gioia i SUN di Gioia. 
Dva elementa, zrak i sunce, udružuju snage s vodom.
Oslanjajući se u potpunosti na prirodu i njezinu snagu i ljepotu, kreirana je ova mirisna trilogija radosti, a ne iznenađuje što je za lice kampanje odabrana prelijepa plavooka manekenka Barbara Palvin.
Tim koji je radio na reklami odabrao je sunčanu i vjetrovitu obalu za snimanje, a Barbara je uživala u svakom trenutku. Evo što kaže o tome:
"Mi ovdje ne snimamo samo reklamu za parfem, snimamo reklamu za Acqua di Gioia! Meni je to i od osobnog značaja, jer zaista živim život pun radosti. Snimali smo u prirodi, pa je sve vrlo intimno... Voda, sunce, vjetar, pijesak ... Mislim da smo stvorili nešto posebno. Elegantno, ekskluzivno, magično. Volim Giorgia Armanija, jer žena kako je on vidi uvijek zrači elegancijom i snagom. "

Povezane teme: poznati, parfem , trend

Registrirajte se / Prijavite se

Makeup recommends

Kiehl's lansira revolucionarni i inovativni Retinol Skin-Renewing Daily Micro-Dose serum

Kiehl’s s ponosom predstavlja Retinol Skin-Renewing Daily Micro-Dose Serum, inovativni pristup retinolu formuliran u obliku precizne dnevne doze retin...