Novi trend: grafički tuš u dva koraka

Uz dolazak novih trendova ove sezone, jesen je savršeno vrijeme za isprobavanje odvažnijeg izgleda. Kada je u pitanju prilagođavanje ljetnih trendova u šminkanju sezoni jesen/zima i kada inspiraciju uzimate od vrhunskih dizajnera važno je imati samopouzdanja. Jedan od najupečatljivijih trendova na modnim pistama sezone jesen/zima 2016. su linije crnog grafičkog tuša, koje su se našle na pistama modnih revija visoke mode kuća Kenzo i Christian Dior, a to su samo neke od mnogih. Debela, odvažna linija tuša trend je već nekoliko sezona, a unošenje noviteta u sezonu jesen/zima sjajan je način dodavanja modernog detalja vašem izgledu.

1. korak

Počnite pripremom kapaka prajmerom kako bi tuš trajao cijeli dan. Nakon toga dozvolite svojoj kreativnosti da dođe u prvi plan. Kada trend grafičkog tuša treba prilagoditi svakodnevnom izgledu, ključan je suptilan pristup. Pokušajte izvući nekoliko crti blizu ruba gornjeg kapka ili dvije crte kako je to radila Kleopatra. Volite li tradicionalni mačkasti izgled oka, pokušajte s kockastim umjesto oštrim završetkom crte.

Pročitaj više i o: PIN-UP GROZNICA

2. korak

Što se tiče alata u prodaji, tuševi u gelu pružaju dugotrajni efekt, ali tuš s oštrim vrhom nudi veću slobodu prilikom isprobavanja oblika. Naglasak treba biti na kontrastu između istaknutog, iscrtanog oka i čiste, nenašminkane kože, zbog toga svedite šminku na licu na minimum zbog maksimalnog učinka. Malo rumenila na vrhu obraza izgledu za zimu dodat će topline. Kombinirajte ga sa polu-mat ružem ili neutralnim balzamom za usne za šik minimalistički izgled koji podsjeća na modne revije bez pretjerane naglašenosti.

Pročitaj više o trendu: Novi make-up trend: Bubble eyeliner look!

Za ovaj izgled preporučujemo

  • Master Precise Curvy Eyeliner Maybelline New York

  • Super Liner L'Oreal

  • Grandiôse Liner Lancôme

0/5
Samo ulogovani korisnici mogu da ocenjuju

Komentari ( 0 )

Registrirajte se kako biste mogli ostaviti komentar

Registrirajte se

Registrirajte se / Prijavite se