14.07.2020.
Garnier pokreće Green Beauty Inicijativu
Životna sredina, zdravlje, socijalna zaštita i briga za njih su danas važniji nego ikada. Događaji bez presedana u posljednjih nekoliko mjeseci su u centru pažnje stavili i ulogu brendova u današnjem društvu. Očekivanja potrošačka su se promijenila - ljudi žele brendove kojima mogu vjerovati, koji su transparentni i koji se istinski trude postati boljima pogotovo kada se radi o njihovom utjecaju na planetu.*
Garnier je posvećen održivom razvoju već godinama, čemu u prilog svjedoči proizvodnja sve više prirodnih formula korištenjem održivih sastojka kao i sastojaka dobivenih „poštenom trgovinom“, a čak je Garnier prvi brend koji je masovno popularizirao organske proizvode na masovnom tržištu proizvoda za njegu kože. Sada Garnier želi ići dalje i promijeniti način na koji funkcionira industrija ljepote i bude na čelu ovih promjena u ime svih nas.
Green Beauty inicijativa
Garnierova Green Beauty inicijativa je potpun i cjelovit pristup održivosti. Cilj ove inicijative je da radikalno smanjenje globalnog utjecaja brenda na životnu okolinu i to do 2025. godine ispunjavajući ove zacrtane ciljeve:
- Svi Garnier proizvodi bit će proizvedeni bez korištenja takozvane nereciklirane plastike (djevičanske plastike - Virgin Plastic)
- Pakiranje svih proizvoda bit će reciklabilne, razgradive ili višekratne
- Sve Garnier tvornice imat će neto nulto ugljični otisak
Garnierova Green Beauty inicijativa teži pomoći potrošačima da donesu bolje održive izbore u trenutku kupovine. Garnier također želi dodatno educirati potrošače o značajnim temama poput reciklaže preko svojih digitalnih kanala.
Transformacija lanca vrijednosti Garnier brenda
Cilj Green Beauty inicijative je transformacija svake faze u lancu vrijednosti, smanjujući ili neutralizirajući utjecaj na okoliš u sljedećim područjima:
Plastika i Pakiranje:
-Do 2025.godine, Garnier će u potpunosti prestati koristiti takozvanu „ne recikliranu plastiku“ (Virgin Plastic) u svim svojim pakiranjima i tako umanjiti proizvodnju plastike za 37 tisuća tona svake godine**
-Do 2025.godine, sva Garnierova pakiranja bit će višekratna, reciklabilna ili razgradiva.
Proizvod i formule:
- Do 2022. godine, svi biljni i obnovljivi sastojci i sastojci bit će prikupljeni iz održivih izvora
-Do 2025. godine, 100 % Garnier-ovih novih proizvoda će imati poboljšani utjecaj na okoliš.
Tvornice i proizvodnja:
- Do 2025. godine, Garnier će imati 100% neto nulto ugljični otisak, zahvaljujući uporabi obnovljivih izvora energije.
- Emisija ugljičnog dioksida u industrijskim postrojenjima već je smanjena za 72%***.
Održivi izvori sirovina i poštena nabava:
-Do 2025. godine Garnier će osnažiti 800 zajednica diljem svijeta u okviru Solidarity sourcing programa.
Izvještaj o napretku održivosti
Green Beauty inicijativa uključuje izvještaj o napretku na polju održivosti (Sustainability Progress Report), koji nudi potpunu transparentnost Garnierovih aktivnosti na ovom polju i njemu se javno može pristupiti preko globalne Garnier web stranice. Ovaj izvještaj pokazuje i to gdje se Garnier danas nalazi,predstavlja projekte koji su već sprovedeni pomoću stručnjaka i pokazuje na koji način će brend ostvariti ambiciozne ciljeve za 2025. godinu.
Etiketiranje proizvoda i informiranje o njihovom utjecaju na okoliš i društvo
Garnier će biti prvi brend koji će, u okviru velikog svjetskog programa L’Oréal za budućnost (L’Oréal for the Future), implementirati novo etiketiranje proizvoda i informiranje o njihovom utjecaju na okoliš i društvo (Product Environmental & Social Impact Labelling). Cilj je da se putem etiketa na proizvodima potrošači informiraju i o utjecaju tog proizvoda na okoliš i društvo, kako bi pravili održivije izbore prilikom kupovine. Ovakav način označavanja rangira proizvod na osnovi njegove klase održivosti, na skali od A do E , gdje su proizvodi obilježeni oznakom „A“ najbolji u klasi. Za kreiranje ove skale, uzeto je u obzir 14 faktora utjecaja na okoliš poput: nabave, proizvodnje, transporta, korištenja i mogućnosti za recikliranjem. Ovaj način označavanja je prvi put isproban u Francuskoj na proizvodima za njegu kose, a označavanje Garnier proizvoda na ovaj način na web stranici će i u budućnosti biti dostupan i potrošačima širom svijeta.
U sklopu Green Beauty inicijative, a s ciljem podržati borbu protiv zagađenja plastikom, Garnier se na globalnoj razini udružio i s dvije nevladine organizacije: Ocean Conservancy (očuvanje Okeana, usmjereni ka ekološkom utjecaju) i Plastics For Change („plastika za promjenu“ – usmjereni ka društvenom utjecaju).
Lansiranje Green Beauty inicijative bit će podržano i lansiranjem serije novih Garnier proizvoda.
Povodom lansiranje ove inicijative, Adrien Koskas, globalni predsjednik Garnier-a, je rekao:
„Green beauty će transformirati način na koji poslujemo. Razvijen uz pomoć naših partnera stručnjaka i kupaca, ova inicijativa naglašava naše ambicije na ovom polju koji su preduvjet za opipljive ciljeve. Obavezujemo se da ćemo umanjiti naš utjecaja na okoliš i uvesti inovacije kako bismo omogućili održivu budućnost. Bit će nam potrebno neko vrijeme ali Green Beauty će transformirati Garnier a nadamo se i cjelokupnu industriju ljepote.”
* Edelman Trust Barometer 2020: Koronavirus specijalni izvještaj.
** Zasnovano na Garnier potrošnji plastike iz 2019. godine
*** Poređenje potrošnje iz 2019. i 2005. godine
Pročitaj još: Uradi sama: prirodna njega lica
Za ovaj izgled preporučujemo
-
Garnier Micellar Cleansing Water For Sensitive Skin
Naručite odmah -
Garnier Moisture + Aqua Bomb Tissue Mask
Naručite odmah -
Garnier Fructis Nourshing Banana Hair Food Shampoo
Naručite odmah -
Garnier Fructis Nourshing Banana Hair Food Hair Mask
Naručite odmah -
Garnier Mineral Magnesium Ultra Dry Roll On
Naručite odmah -
Garnier Mineral Magnesium Ultra Dry Spray
Naručite odmah
povezane vijesti
Povezane teme: njega , Garnier, njega lica, Green Beauty