Garnier pokreće Green Beauty Inicijativu

Garnier pokreće Green Beauty Inicijativu

Životna sredina, zdravlje, socijalna zaštita i briga za njih su danas važniji nego ikada. Događaji bez presedana u posljednjih nekoliko mjeseci su u centru pažnje stavili i ulogu brendova u današnjem društvu. Očekivanja potrošačka su se promijenila - ljudi žele brendove kojima mogu vjerovati, koji su transparentni i koji se istinski trude postati boljima pogotovo kada se radi o njihovom utjecaju na planetu.*

Garnier je posvećen održivom razvoju već godinama, čemu u prilog svjedoči proizvodnja sve više prirodnih formula korištenjem održivih sastojka kao i sastojaka dobivenih „poštenom trgovinom“, a čak je Garnier prvi brend koji je masovno popularizirao organske proizvode na masovnom tržištu proizvoda za njegu kože. Sada Garnier želi ići dalje i promijeniti način na koji funkcionira industrija ljepote i bude na čelu ovih promjena u ime svih nas.  

Green Beauty inicijativa

Garnierova Green Beauty inicijativa je potpun i cjelovit pristup održivosti. Cilj ove inicijative je da radikalno smanjenje globalnog utjecaja brenda na životnu okolinu i to do 2025. godine ispunjavajući ove zacrtane ciljeve:

- Svi Garnier proizvodi bit će proizvedeni bez korištenja takozvane nereciklirane plastike (djevičanske plastike - Virgin Plastic)

- Pakiranje svih proizvoda bit će reciklabilne, razgradive ili višekratne

- Sve Garnier tvornice imat će neto nulto ugljični otisak

Garnier pokreće Green Beauty Inicijativu

Garnierova Green Beauty inicijativa teži pomoći potrošačima da donesu bolje održive izbore u trenutku kupovine. Garnier također želi dodatno educirati potrošače o značajnim temama poput reciklaže preko svojih digitalnih kanala.

Transformacija lanca vrijednosti Garnier brenda

Cilj Green Beauty inicijative je transformacija svake faze u lancu vrijednosti, smanjujući ili neutralizirajući utjecaj na okoliš u sljedećim područjima:

Plastika i Pakiranje:

-Do 2025.godine, Garnier će u potpunosti prestati koristiti takozvanu „ne recikliranu plastiku“ (Virgin Plastic) u svim svojim pakiranjima i tako umanjiti proizvodnju plastike za 37 tisuća tona svake godine**

-Do 2025.godine, sva Garnierova pakiranja bit će višekratna, reciklabilna ili razgradiva.

Garnier pokreće Green Beauty Inicijativu

Proizvod i formule:

- Do 2022. godine, svi biljni i obnovljivi sastojci i sastojci bit će prikupljeni iz održivih izvora

-Do 2025. godine, 100 % Garnier-ovih novih proizvoda će imati poboljšani utjecaj na okoliš.

Tvornice i proizvodnja:

- Do 2025. godine, Garnier će imati 100% neto nulto ugljični otisak, zahvaljujući uporabi obnovljivih izvora energije.

- Emisija ugljičnog dioksida u industrijskim postrojenjima već je smanjena za 72%***.

Održivi izvori sirovina i poštena nabava:

-Do 2025. godine Garnier će osnažiti 800 zajednica diljem svijeta u okviru Solidarity sourcing programa.

Garnier pokreće Green Beauty Inicijativu

Izvještaj o napretku održivosti

Green Beauty inicijativa uključuje izvještaj o napretku na polju održivosti (Sustainability Progress Report), koji nudi potpunu transparentnost Garnierovih aktivnosti na ovom polju i njemu se javno može pristupiti preko globalne Garnier web stranice. Ovaj izvještaj pokazuje i to gdje se Garnier danas nalazi,predstavlja projekte koji su već sprovedeni pomoću stručnjaka i pokazuje na koji način će brend ostvariti ambiciozne ciljeve za 2025. godinu.   

Etiketiranje proizvoda i informiranje o njihovom utjecaju na okoliš i društvo

Garnier će biti prvi brend koji će, u okviru velikog svjetskog programa L’Oréal za budućnost (L’Oréal for the Future), implementirati novo etiketiranje proizvoda i informiranje o njihovom utjecaju na okoliš i društvo (Product Environmental & Social Impact Labelling). Cilj je da se putem etiketa na proizvodima potrošači informiraju i o utjecaju tog proizvoda na okoliš i društvo, kako bi pravili održivije izbore prilikom kupovine. Ovakav način označavanja rangira proizvod na osnovi njegove klase održivosti, na skali od A do E , gdje su proizvodi obilježeni oznakom „A“  najbolji u klasi. Za kreiranje ove skale, uzeto je u obzir 14 faktora utjecaja na okoliš poput: nabave, proizvodnje, transporta, korištenja i mogućnosti za recikliranjem. Ovaj način označavanja je prvi put isproban u Francuskoj na proizvodima za njegu kose, a označavanje Garnier proizvoda na ovaj način na web stranici će i u budućnosti biti dostupan i potrošačima širom svijeta.

U sklopu Green Beauty inicijative, a s ciljem podržati borbu protiv zagađenja plastikom, Garnier se na globalnoj razini udružio i s dvije nevladine organizacije: Ocean Conservancy (očuvanje Okeana, usmjereni ka ekološkom utjecaju) i Plastics For Change („plastika za promjenu“ – usmjereni ka društvenom utjecaju).

Garnier pokreće Green Beauty Inicijativu

Lansiranje Green Beauty inicijative bit će podržano i lansiranjem serije novih Garnier proizvoda.

Povodom lansiranje ove inicijative, Adrien Koskas, globalni predsjednik Garnier-a, je rekao:

„Green beauty će transformirati način na koji poslujemo. Razvijen uz pomoć naših partnera stručnjaka i kupaca, ova inicijativa naglašava naše ambicije na ovom polju koji su preduvjet za opipljive ciljeve. Obavezujemo se da ćemo umanjiti naš utjecaja na okoliš i uvesti inovacije kako bismo omogućili održivu budućnost. Bit će nam potrebno neko vrijeme ali Green Beauty će transformirati Garnier a nadamo se i cjelokupnu industriju ljepote.”

 

* Edelman Trust Barometer 2020: Koronavirus specijalni izvještaj.

** Zasnovano na Garnier potrošnji plastike iz 2019. godine

*** Poređenje potrošnje iz 2019. i 2005. godine

Pročitaj još: Uradi sama: prirodna njega lica

Povezane teme: njega , Garnier, njega lica, Green Beauty

0/5
Samo ulogovani korisnici mogu da ocenjuju

Komentari ( 0 )

Registrirajte se kako biste mogli ostaviti komentar

Registrirajte se

Registrirajte se / Prijavite se

Makeup recommends

Njega lica: Zablistaj uz tretman vitaminom C

Vitamin C neophodan je organizmu, ali starenje, izlaganje UV zrakama i pušenje, izrazito smanjuju njegovu koncentraciju, naročito u gornjem sloju kože...