11.09.2020.
Kiehl's: sve što niste znali o poznatom skincare brandu
Ako nisi upoznata s Kiehl’s brandom i njihovim proizvodima vrhunske kvalitete za njegu tijela, lica i kose, mi ćemo ti približiti njegove vrijednosti i tradiciju kako bi uvidjela što je to što ovaj brand čini posebnim na tržištu.
Dugogodišnja tradicija
Kiehl’s je prepoznatljiv po svom jedinstvenom i bogatom naslijeđu i znanju iz područja kozmetike, farmacije, botanike i medicine, ali i posebnoj posvećenosti kupcu. Dakle, u srži ovog branda, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca, poćevši od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, pa sve do uređenja enterijera lokalnih prodavaonica, njihovog koncepta isprobavanja proizvoda prije kupovine, pa sve do njihovog vrhunskog spektra usluga.
Spoj klasične ljekarne i moderne prodaje
Kiehl’s je 1851. godine osnovan kao tipična ljekarna 19. stoljeća, koja je opskrbljivala građane New York-a farmaceutskim tonicima i ljekovitim mastima dobivenim iz prirodnih sastojaka, pa ih presonalizirala kako bi udovoljila potrebama klijenata.
Tadašnji popularni proizvodi bili su ,,eliksir’’ vitalnosti i proizvodi protiv gubitka kose. Svi proizvodi su se ručno izrađivali u prostorima ljekarne, pa se taj način poslovanja održalo sve do 1960.godine, kad se ukinulo farmaceutsko posluživanje i homeopatski preparati. Pažnja se usmjerila na razvoj i prodaju proizvoda za kožu i kosu baziranih na prirodnim sastojcima koji su učinili Kiehl’s slavnim.
Kao simbol tradicije i poštovanja prema počecima, danas, poslije više od 165 godina, svi zaposleni i dalje nose kute, a i sam izgled prodavaonice se nije puno promijenio. Osim kuta koje su ostale i do danas, zadržale su se i Kiehl’s-ovi biljni tonici! Calendula Herbal – Extract Toner i Cucumber Herbal Alcohol – Free Toner samo su neke od formula inspiriranih ljekovitim biljem i botanikom.
Vrhunski način usluživanja kupaca i neprocjenjiva pomoć
Ono što posebice izdvaja Kiehl’s brand na tržištu je njihov vrhunski način usluživanja kupaca, gdje se posebna pažnja posvećuje svakom kupcu pojedinačno i neprocjenjiva pomoć u obliku besplatne analize kože.
Ovo nije još samo jedna prodavaonica gdje će te dočekati nasmijano lice, već i stručno osobolje. Svaki Kiehl’s savjetnik za njegu je upoznat s posebnim načinom usluživanja kupaca koji prakticira brand, pa je uz poznavanje sastojaka formula i ljekarske tradicije, osposobljen i za savjetovanje tretmana i režima njege kože i kose u skladu s tvojim potrebama.
Ako nisi sigurna koji je tvoj tip kože, kao i ako se pitaš koji bi proizvod bio baš pravi za tebe, uvijek se možeš obratiti ljubaznom osoblju i zatražitit besplatnu analizu kože.
Odlike zdrave kože su jaka barijera i visoka razina hidratiziranosti kože. Kiehl’s zato koristi novi dijagnostički uređaj, za provjeru zdravlja i stanja kože. On istovremenom mjeri snagu barijere kože i razinu hidratiziranosti stanica kože.
Isprobaj proizvod prije kupovine
Znamo koliko može biti težak odabir proizvoda za njegu kože, jer za razliku od makeup proizvoda njih ne možeš testirati u drogerijama. Pa je ovo još jedan razlog više za posjetiti Kiehl's prodavaonice koje ti pružaju i tu mogućnost, jer upravo je Kiehl's pionir u konceptu ,,isprobaj prije kupovine'' i to ga izdvaja od ostalih brandova.
Poslije spomenute analize kože u Kiehl's prodavaonicama dobit ćeš komplementarne uzorke preporučenih proizvoda da ih isprobaš kod kuće. Nakon što uvedeš nove Kiehl's formule u svoju dnevnu rutinu njege, potrebno je oko 4 tjedna kako bi postigla željene rezultate. Svaki put kad kupiš Kiehl's proizvoda, zagarantiran ti je zdraviji izgled kože u 28 dana.
Dermatologist Solutions: napredna ciljana linija njege
Partnerstvom Kiehl’s kemičara i grupe vrhunskih dermatologa i stručnjaka iz oblasti nauke, kreirana je i posebna, napredna ciljana linije njege – Dermatologist Solutions. Mnogi dermatolozi preporučuju ovu liniju kao djelotvorno, blago i neinvazivno rješenje za njegu kože ili kao dopunski tretman dermatološkim postupcima koji se provode u ordinacijama.
Proizvodi iz ove linije, dolaze u vidu visoko koncentriranih seruma i krema, koji se koriste kod tretiranja bora, sitnih linija i sivila lica, nedostatka sjaj, gubitka črvstoće, hiperpigmentacije, nadraženosti i preosjetljive kože i problema s teksturom površinskog sloja.
Jedinstveni izgled Kiehl’s prodavaonica
Samim ulaskom u neki od ugodnih i jedinstvenih Kiehl’s prodavaonica, uočit ćeš tragove 169 godina duge tradicije ovog branda, uključujući fotografije originalne glavne prodavaonice u New Yorku-u, kao i obitelji osnivača. I sve to zahvaljujući posebnoj zamisli branda, gdje je želja bila da prodavanoice podsjećaju na klasične ljekarne, uljepšane modernim elementima, koje odaju počast počecima branda, noseći sa sobom duh New York-a.
Postani i ti vjerni ljubitelj Kiehl’s proizvoda!
Kao što vidiš razloga za posjetiti Kiehl’s prodavaonicu, saznati što je to što odgovara tvojoj koži i isprobati proizvode ovog kvalitetnog branda je i više nego dovoljno.
Ne zaboravi ispratiti i dodatne akcije branda, o kojims se možeš više 0informirati na Kiehl’s društevnim mrežama.
Pročitaj još: Adekvatna njega ruku poslije učestalog pranja
Za ovaj izgled preporučujemo
-
Kiehl ’s Calendula Herbal Extract Toner
-
Kiehl's Cucumber Herbal Alcohol - Free Toner
-
Kiehl’s Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate
-
Kiehl’s Creamy Eye Treatment with Avocado
povezane vijesti
Povezane teme: lice, njega , Kiehl's, kosa, njega kose, serum za lice, Kiehl’s, ulje za lice, njega tijela