Čuvaj svoje more poruka je nove lokalne Biotherm kampanje!

U 2021. Biotherm pokreće lokalnu Water Lover suradnju sa ciljem očuvanja Jadranskog mora, podmorja i plaža u partnerstvu sa Müller drogerijskim lancem i udrugom Sunce Split

Koja je misija Biotherm Water Lovers programa?

Biotherm Water Lovers program zalaže se za Blue Beauty filozofiju s namjerom poboljšanja budućnosti oceana, mora i vodenih ekosustava od 2012. godine. Danas Water Lovers program obuhvaća sve aspekte lanca proizvodnje Biotherma, od nabave i formulacije proizvoda, dizajna pakiranja i dizajna materijala na prodajnim mjestima te partnerskih odnosa s raznim udrugama i organizacijama.

Biotherm je ciljeve Water Lovers programa postavio u četiri segmenta: 

Čuvaj svoje more poruka je nove lokalne Biotherm kampanje!

Šta je to Biotherm Blue Beauty (r)evolucija?

Blue Beauty filozofija je holistički način gledanja na ljepotu. Obuhvaća cjelokupni životni ciklus proizvoda, uključujući sastav i pakiranje, kako bi se ograničio utjecaj na oceane, mora i vodene ekosustave. Podržava održivi pristup kojeg ekonomija mora imati kako bi se umanjio utjecaj kojeg industrija ljepote ima na zdravlje našeg planeta. Biothermov pristup Blue Beauty filozofiji povezan je s desetljećima znanstvene ekspertize i primijenjen kroz razna zalaganja, vrijednosti i programe.

Sastavni dio dugogodišnje ekološke misije brenda Biotherm je razvoj održive kružne ekonomije i obećanje da će tijekom godina postupno smanjivati ​​upotrebu plastične ambalaže, dajući prednost recikliranoj plastici ili staklu. Sve s ciljem da postane pionirom u novim tehnologijama recikliranja radi očuvanja prirodnih resursa i smanjenja potrošnje fosilne plastike.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BIOTHERM (@biotherm)

#ČuvajSvojeMore: Biotherm Water Lover projekt u Hrvatskoj!

Potreba za ujedinjenjem u stvaranju bolje budućnosti za naše more nikada nije bila jasnija. Biotherm vjeruje da su suradnje izvan industrije ljepote, s partnerima koji dijele iste vrijednosti, ključne u ostvarivanju vizije. Iz tog razloga, u 2021. Biotherm proširuje svoju Water Lover zajednicu suradnjom s Müller drogerijskim lancem i Udrugom Sunce Split.

Kroz ovu zajedničku misiju nadahnutu ljubavlju i zaštitom našeg mora te zajedničkim uvjerenjem da je sada vrijeme da stvorimo bolju budućnost, Biotherm će za svaki kupljeni Biotherm* proizvod u Müller poslovnicama od 12.07. do 31.12.2021. godine, donirati 5 kuna udruzi Sunce Split.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BIOTHERM (@biotherm)

*Ne odnosi se na Biotherm deodorante.

Zajedničkim uvjerenjem da trebamo djelovati kako bismo zaštitili naše more, prikupljenim sredstvima organizirat će se akcija čišćenja plaža i podmorja u 2022. godini.

Lica iza (r)evolucije

„Prava nam je privilegija imati tako ekološko osviješteni brend kao što je Biotherm u našem portfelju u L’Oréalu. Program održivosti brenda Biotherm, to jest Biotherm Waterlover program, toliko je značajan da kaže: „Voda je dio našeg DNK. Vratimo joj čistoću koju zaslužuje.” Ova iskrena izjava potaknula nas je da razmišljamo kako ostvariti misiju ovog programa u Hrvatskoj, koja ima nevjerojatne izvore vode. Svi djelatnici L'Oréal Adria-Balkana i ja, oduševljeni smo što se ovim partnerstvom posvećujemo čistijim lokalnim izvorima vode, isključivo zahvaljujući doprinosu naših potrošača.”

Čuvaj svoje more poruka je nove lokalne Biotherm kampanje!

Güven Dalgiç, generalni direktor LUXE divizije, L’Oreal Adria

„Procjenjuje se kako 80% morskog otpada dolazi s odlagališta otpada i aktivnosti na kopnu, dok oko 20% otpada završava u moru kao rezultat (neodgovornog) pomorskog prometa i ribarstva. Prema Programu Ujedinjenih naroda za okoliš (UNEP), samo 15% morskog otpada pluta na površini mora; dodatnih 15% ostaje u vodenom stupcu, a 70% je na morskom dnu. Kako zagađenje svih vrsta voda postaje sve više prepoznat globalni problem, zadovoljstvo nam je surađivati s brendom Biotherm koji primjećuje važnost zaštite 70% planeta Zemlje, a specifično u Hrvatskoj koja je druga pitkom vodom najbogatija država u Europi.

Kao jedna od vodećih hrvatskih organizacija civilnog društva u zaštiti Jadranskog mora, Udruga Sunce Split s entuzijazmom pozdravlja suradnju s brendom Biotherm i L’Oréal Adria-Balkan grupacijom. Nadamo se da će primjer naše suradnje potaknuti i sve ostale na aktivni angažman u zaštiti naših resursa.”

Čuvaj svoje more poruka je nove lokalne Biotherm kampanje!

Tihana Arapović, stručna suradnica Udruge Sunce

Priključi se i ti!

Voda je dio našeg DNK. Vratimo joj čistoću koju zaslužuje.

Pridruži se u misiji čišćenja našeg mora i podmorja zajedno sa Biothermom! Dakle, kupnjom Biotherm* proizvoda u Müller poslovnicama od 12.07. do 31.12.2021. godine, Biotherm će donirati 5 kuna udruzi Sunce Split. Prikupljenim sredstvima i zajedničkim snagama organizirat će se akcija čišćenja Jadranskih plaža i podmorja tijekom 2022. godine.

*Ne odnosi se na Biotherm deodorante.

Pridružite se, a Biotherm će svaku kupnju nagraditi poklonom zahvalnosti. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BIOTHERM (@biotherm)

Pročitaj još: Kako svojoj koži podariti ljetni sjaj?

Za ovaj izgled preporučujemo

  • Biotherm Life Plankton Elixir

    Naručite odmah
  • Biotherm Waterlover Sun Milk SPF 50

    Naručite odmah
  • Biotherm Blue Therapy Red Algae Uplift Cream

    Naručite odmah
  • Biotherm Aquasource Aqua Glow Super Concentrate

    Naručite odmah

Povezane teme: njega , trend , Biotherm, #ČuvajSvojeMore, Biotherm Water Lover program, #LiveByBlueBeauty

Registrirajte se / Prijavite se

Makeup recommends

Živi svoje boje: Ovo su nijanse lakova za nokte koje će osvojiti ljeto 2022!

Ovog ljeta, jedno je sigurno – kako u svijetu mode i ljepote, tako i u svijetu lakova za nokte, boje su #musthave...