Jer vi to zaslužujete: L'Oreal slogan koji je ženama dao glas

Sedamdesetih godina pokret za prava žena doživljavao je vrhunac, kada su žene protestirale za jednaka prava na obje strane Atlantika. Ne samo da žene nisu imale jednake uloge u društvu kao muškarci, već nisu imale glas ni u marketingu, gdje su se muškarci izražavali na način na koji su mislili da se žene osjećaju.

Onda je 23-godišnja Ilon Specht jednog dana 1973. godine osmislila slogan “Jer ja to zaslužujem” za L'Oreal projekt na kojem je radila kao copywriter u marketinškoj agenciji McCannErikson. Otvorila je novo područje, šaljući poruku koju je osmislila žena za žene; po prvi put je poruka bila ono što žene istinski žele i misle, promičući samopouzdanje i stil.

U toj prvoj reklami pojavljuje se glumica Joanne Dusseau koja se šeće vrtom sa svojom savršeno kovrčavom i bujnom kosom i priznaje u kameru da koristi “najskuplju boju za kosu na svijetu” jer joj je stalo do svoje kose i ne smeta ju potrošiti više na L'Oreal jer smatra da "ona to zaslužuje”. Slogan je rođen, a kampanja postaje viralna.

“Ovo je bilo nešto potpuno novo - vidjeti ženu koja otvoreno govori o tome kako se osjeća i o svojim utiscima o proizvodu”, kaže Beatrice Dautresme, CEO L'Oreal Corporate Foundation u videu “Povijest kampanje 'Jer vi to zaslužujete'“. Deset godina kasnije, prava žena su više priznata i žene su napokon dobile stabilno mjesto i u marketingu. Kampanja je nastavila živjeti, a slogan je postao “Jer vi to zaslužujete”, kako bi bio što inkluzivniji.

Danielle Korn, izvršna potpredsjednica i direktorica broadcast projekata, objašnjava u videu: “Jedna od dama, ne sjećam se bila li je to Heather Locklear ili Andie MacDowell – u jednom trenutku je rekla 'Znate, nisam sigurna je li u redu reći “Ja to zaslužujem”. To je istina, ali voljela bih da se sve žene osjećaju kako to zaslužuju!”

U narednim desetljećima slogan je postao izraz prihvaćen širom svijeta. Iako je napredovala i borba za jednaka prava žena, slogan i dalje služi kao podsjetnik da je svaka žena posebna i da “to zaslužuje!“ Možete biti neraspoložene i osjećati se pomalo nesigurno…I možda će vam baš gledanje reklame pomoći shvatiti da uistinu “to zaslužujete“, kaže Beyonce u videu.

Ova rečenica je više od pametnog marketinškog slogana od samog svog postanka. Postala je simbol žena koje predstavljaju nezavisnost i ispunjenje, zahtijevajući poštovanje i prepoznavanje širom svijeta. Bilo kako bilo, čak i ako ženska snaga i potencijal postepeno bivaju sve više integrirani u društvo, slogan podsjeća da je pred nama još dug put do pobjede i da se borba za jednakost mora nastaviti. 

Povezane teme: šminka, poznati, poznati , trend , moda

Registrirajte se / Prijavite se

Makeup recommends

4 koraka do punijih usana

Bez obzira jesu li ti usne prirodno tanke ili ih želiš dodatno istaknuti, ovo su tajni trikovi koji će ti pomoći brzo i lako dobiti pune usne, dovoljn...